توضیحات شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی تهران درباره قطعی آب-راهبرد معاصر

توضیحات شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی تهران درباره قطعی آب

شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی درباره قطعی آب شهر واوان ارائه و از شهروندان واوان خواست در صورت اختلال در امر آب رسانی با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران در پی قطعی آب شهر واوان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در شهر واوان طی دو روز گذشته و علیرغم گرمای طاقت فرسا متأسفانه شاهد دو مورد حادثه و شکستگی خط انتقال اصلی یکی توسط شهروندی که موقع خاکبرداری در مافین‌آباد و دیگری توسط عوامل شهرداری اسلامشهر در جاده شورآباد بودیم که بار‌ها از طریق روابط عمومی ضمن عذرخواهی این موارد اطلاع رسانی شد.

علیهذا در حال حاضر و ضمن عذرخواهی از کم آبی و مشکلات دو روز گذشته باطلاع میرساند: مطابق گزارش حوزه فنی امور آبفای شهر واوان تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان محترم در این شهر به صورت پایدار انجام می‌پذیرد.

مجدداً ضمن قدردانی از صبوری و همکاری شهروندان محترم طی ساعات افت فشار و کمبود آب شرب مجددا و صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. ضمنا اگر احدی از شهروندان در محلات واوان دارای اختلال در امر آبرسانی است لطفاً با شماره ۱۲۲ تماس حاصل فرمایید تا بررسی و مرتفع گردد.

شهر واوان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار